Reference
HITBOX 486 - hudební nakladatelství vydávající časopis, zpěvníky a odborné knihySpolupráce s nakladatelstvím HITBOX; zracovávání písní do stejnojmenného časopisu, sestavení a sazba několika oblíbených zpěvníků (Karel Plíhal od A do Ž, Fleret od A do Ž 2. díl a Evergreens I.-IV.) a odborné korektury knih (Hudební nauka 1, 1440 oblíbených akordů Petra Rímského) |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
TALACKO HUDEBNINYSazba soudobých skladeb od Jana Grossmanna (Anima animam invocat) a úprav (transkripce) houslových koncertů pro violu a klavír (Z. Fibich, J. Suk, O. Rieding, J.B. Accolay) a připravované tituly (J. Grossmann - Violiniada, J. Teml - Cesta ke světlu, Hornová škola) |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
RADIM ČUDEJKO - časopis KytaraSazba kytarových not pro časopis Kytara (např. úpravy Štěpána Raka) |
Hudební tělesa, orchestry, sbory |
ARS BRUNENSIS CHORUSSazba partů skladeb období baroka a spolupráce při korekturách s přípravou partitury a partů soudobých skladeb (Vladimír Franz - Údolí suchých kostí) |
Pěvecké sdružení LUMÍRPřepis sborových partů, příprava partitur a partů pro různá nástrojová obsazení skladeb autorů od renesance po současnost. |
MORAVSKÝ KOMORNÍ SBORPřepis partů a partitur. |
THE CZECH ENSEMBLE BAROQUEPravidelná spolupráce s tímto tělesem na přepisu hůře čitelných rukopisů, tvorbě partitur a partů. |
Plzeňská folková skupina STRAŠLIVÁ PODÍVANÁOdposlech melodií a akordů písní, sazba not pro zpěvník a kompletní předtiskové přípravy. |
Hudební společnosti a organizace |
Pořadatelé festivalu AUTUMMO MUSICALE v italském ComuRospis partitur barokních a klasicistních skladeb, restaurování starých partů, jejich spartace a přepis do moderní notace. |
G-STUDIO - muzikálová scénaRozpis nástrojových partů pro pořad Viva Musical |
OSTRAVSKÁ UNIVERZITASazba not pro skripta a publikace vydávané Pedagogickou fakultou.Příprava skript Vlasty Danielové určených především zpěvákům. |
Hudební skladatelé |
Jan GrossmannSazba not a tvorba partů moderní soudobé notace obsahující speciality, kterými jsou např. atonalita, bitempo, používání složitějších výrazových prostředků, ... |
Leon JuřicaPřepis písní a skladeb pro různá obsazení (např. mužský sbor a 4 horny). |
Jan KasalTvorba partitury dodekafonní skladby pro orchestr Kóta 218. Kromě jiného se zde používají trámce přes taktové čáry. Sazba drobnějších skladeb pro klavír a úprav lidových písní pro klavír a zpěv. |